Lady GaGa-Eh Eh 英翻中歌詞 求正解 !!
已猜出監控的存在了……」喬納斯平靜下來心情,隨後說

Lady gaga - Eh Eh (nothing else i can say)
女神卡卡 - 嗯, 嗯 (無話可說)

Cherry cherry, boom boom
GaGa

Boy we've had a real good time
親愛的我們曾經擁有過一段多麼美好的時光

And I wish you the best
我只希望你能過的很幸福

On your way
在你未來的路上

EH, EH
嗯, 嗯

I didn't mean to hurt you
我並沒有想要讓你難過的意思

I never thought we'd fall
Out of place
我從沒想過我們會變成現在這樣

EH, EH
嗯, 嗯

I had something that I love long long
我曾經深深地愛上了某人

But my friends keepa' tellin' me that something's wrong
但我的朋友卻不斷地告訴我那個人有問題

Than I met someone
接著我遇見了一個人

And eh! There's nothing else I can say
然後 嗯! 我無話可說了

EH, EH, EH, EH
There's nothing else I can say
嗯, 嗯, 嗯, 嗯
我無話可說了

EH, EH, EH, EH
I wish he never looked at me that way
嗯, 嗯, 嗯, 嗯
我只希望他別用那種方式看我

EH, EH, EH, EH
There's nothing else I can say
嗯, 嗯, 嗯, 嗯
我無話可說了

EH, EH, EH, EH
嗯, 嗯, 嗯, 嗯

Not that I don't care about you
我並不是不在乎你

Just that things got so compliquées
只是那些事情都變的太複雜了

EH, EH
嗯, 嗯

I met somebody cute and funny
我遇見了某個可愛又有趣的人

Got each other and that's money eh
得到了彼此 但這就只是場交易 嗯

EH, EH
嗯, 嗯

I had something that I love long long
我曾經深深地愛上了某人

But my friends keepa telling me that something's wrong
但我的朋友卻不斷地告訴我那個人有問題

Than I met someone
接著我遇見了一個人

And eh!
然後 嗯!

Cherry cherry, boom boom

All I can say is Eh, Eh
我能說的只有嗯, 嗯

參考資料
來自: http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1513080503352
言立刻啟用生化體制,飛一般的消失在眾人面前,除了梁

隊。這個倖存者小隊,自從生化疫情爆發以來,憑藉著南
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sra0raulue 的頭像
    sra0raulue

    sra0raulue

    sra0raulue 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()